Udbud og indkøbsaftaler

Der ligger et stort sparepotentiale for dig og din bestyrelse ved at benytte udbud og indkøbsaftaler.

Udbud

Ved at gennemføre udbud på forskellige områder, kan du som bestyrelsesmedlem spare din boligorganisation for mange penge, og det kan tilmed gøres uden at gå på kompromis med kvaliteten. Der kan nemlig opstilles en lang række krav til kvalitet og leveringssikkerhed, som leverandøren skal leve op til.

Primære områder, der sættes i udbud:

  • Istandsættelse af flyttearbejder fx maler- og gulvarbejde 
  • Rengøringsydelser fx trappevask, rengøring af fællesvaskerier og fælleshuse 
  • Udbud af fagspecifikke områder fx inden for VVS- og el-arbejde mm.
  • Selskabsspecifikke behov fx vagtordning, hårde hvidevarer mm.

Vil du gerne vide mere om, hvordan din bestyrelse kan benytte sig af udbud? Kontakt indkøbschef Anne Ambrosius Løvgreen på tlf. 73 76 21 74 eller mobil: 51 16 05 96

Bliv inspireret af Midtjysk Boligselskab og Boligforeningen Faaborg-Midtfyn, som begge er hoppet med på udbudsbølgen og har opnået store besparelser.

Indkøbsaftaler

Hos Boligkontoret Danmark har vi en række indkøbsaftaler med forskellige leverandører inden for drift og administration. I kan nyde godt af disse rabataftaler som bestyrelse, hvis I står og skal indgå en ny aftale.

Læs mere om de fordelagtige rabataftaler her.

Læs vores nyhedsbreve

Hvis du vil læse mere om, hvordan Boligkontoret Danmarks indkøbsafdeling bidrager til besparelser, kan du læse mere i vores nyhedsbrev 'Fokus på Indkøb'.

Klik på billedet herunder og bliv klogere på udbudsprocessen:

Udbud (2)

Hvis du vil vide mere, kan du kontakte:

Indkøbschef
Anne Ambrosius Løvgreen
E-mail: annl@bdk.dk
Tlf.: 73 76 21 74
Mobil: 51 16 05 96


Indkøbsassistent
Mette Linnemann 
E-mail: meli@bdk.dk
Tlf.: 73 76 21 82