Boligkontoret Danmark udvider åbningstiden

tirsdag, den 11. april 2017
Af Lonnie Møller Jensen

Trods samfundstendenser mod centralisering, digitalisering og øget selvbetjening, vægter vi i Boligkontoret Danmark den personlige service og det geografiske nærvær særlig højt. Derfor udvider vi nu træffetiderne på vores 8 lokale afdelingskontorer.

I november 2016 foretog Boligkontoret Danmark et testforsøg. Forsøget undersøgte, hvorledes vores kunder har behov for at kunne komme i kontakt med os uden for de tidspunkter, der gør sig gældende i dag.

I testperioden havde vi telefonisk åbningstid mandag-torsdag fra kl. 8-20 og fredag fra kl. 8-16. Fra den 1. november 2016 til den 30. november 2016 modtog vores afdelingskontorer rundt i landet samlet set 6.975 opkald, der alle er blevet registeret i forhold til, hvem der ringer til os, hvilket tidspunkt de ringer på, og hvad opkaldene handler om.

Ikke behov for supporttelefon frem til kl 20

Testforsøgets resultater viser, at vi kan yde en bedre service ved at udvide vores nuværende åbningstider, men at der samtidig ikke er behov for at etablere en supporttelefon frem til kl 20.

Med udgangspunkt i denne indsigt og de nuværende interne ressourcer vil Boligkontoret Danmark fremover sikre den gode service og tilgængelighed ved at udvide åbningstiderne pr 1. maj 2017 til at være:

Åbningstider for afdelingskontorerne:

  • Mandag + tirsdag: kl. 8.30-kl. 12.00 og kl. 12.30-kl. 15.00
  • Onsdag: Lukket
  • Torsdag: kl. 8.30- kl. 12.00  og kl. 12.30-kl. 16.00
  • Fredag: kl. 8.30-kl. 13.00

Se kontaktoplysninger på kontorerne

Havneholmen har åbent:

  • Mandag til torsdag: kl. 9.00- kl. 16.00
  • Fredag: kl. 9.00-kl. 14.00

Se kontaktoplysninger på hovedkontoret


Den personlige service vejer tungest

» I en tid hvor servicen til vores beboere og boligsøgende digitaliseres i rivende hast, og ord som selvbetjening og automatisering vinder indpas i flere arbejdsgange, må vi ikke glemme, at den personlige service altid vejer tungest. Især når vi har med så vigtig en ting at gøre – nemlig at tilbyde nye hjem til folk. Derfor har det længe ligget os på sinde at udvide vores tilgængelighed på afdelingskontorerne. Selvom man kan kontakte os på mail døgnet rundt, er det at kunne ringe til os og få råd og vejledning stadig den service, som vores beboere efterspørger mest, viser vores seneste beboerundersøgelse.
Vi har valgt at bibeholde en lokal lukkedag på afdelingskontorerne af ressourcemæssige årsager, men vil til gengæld kommunikere tydeligere ud, at vores hovedkontor har åbent ugens 5 hverdage. Har man en akut problemstilling, skal man altid kunne komme i kontakt med os«, fortæller administrerende direktør Michael Demsitz.

Kunden i fokus

Testforsøget har ikke kun givet input til en revurdering af Boligkontoret Danmarks telefoniske tilgængelighed. Med en registrering af hvad alle opkald omhandler, har forsøget givet en masse input til, hvor vi kan forbedre servicen, hvor vi kan optimere processer og hvor, hvordan, hvorhenne og hvornår vores beboere og boligsøgende ønsker information og service.
Alle input vil blive brugt i den løbende udvikling i at tilfredsstille vores kunders behov.

Tilmeld nyhedsbrev

Udfyld felterne nedenfor og tilmeld dig vores nyhedsbrev. Du kan til enhver tid framelde dig igen.

Tak for du tilmeldte dig til vores nyhedsbrev.

Seneste Nyheder

Indflytning på Gladgårdsvænge i Lynge rykker nærmere
tirsdag, den 28. august 2018

Midtjysk Boligselskab byder nye beboere velkommen
tirsdag, den 28. august 2018

Mød Boligkontoret Danmark på Ungdommens Folkemøde
tirsdag, den 28. august 2018

Er der behov for nye almene boformer i fremtiden?
tirsdag, den 28. august 2018

Informationsaften for lokale webredaktører
tirsdag, den 28. august 2018

70 år fejres med lokale debatarrangementer - hvad betyder de almene boliger for lokalsamfundet?
tirsdag, den 28. august 2018

Politisk indflydelse som beboerdemokrat
tirsdag, den 28. august 2018

Attraktivt nybyggeri i Skrillinge er nu halvvejs
tirsdag, den 28. august 2018

Klaus Bentzen er Boligkontoret Danmarks nye formand
onsdag, den 8. august 2018

Folkemødet 2018 - vær med til at præge debatten
mandag, den 11. juni 2018

Pas nu godt på Boligkontoret Danmark...
fredag, den 8. juni 2018

Debat om det almene image, ghettopakken og boligsociale indsatser
fredag, den 8. juni 2018

Vi passer godt på dine persondata
fredag, den 8. juni 2018

Ribe Boligforening vandt BDKprisen og 10.000 kr.
fredag, den 8. juni 2018

Flot fremmøde til rejsegilde i Vedbæk Park
fredag, den 8. juni 2018

Fodboldfest på Rådhuspladsen i København
fredag, den 8. juni 2018

Nybyggeriet i Holsted er nu halvvejs
fredag, den 8. juni 2018

Nyt vedligeholdelsesværktøj til bestyrelserne
tirsdag, den 29. maj 2018

Hvilke delforlig er indgået om ghettoparken, og hvad betyder det?
fredag, den 18. maj 2018

Attraktivt nybyggeri i Haslev er nu halvvejs
onsdag, den 16. maj 2018

Valg til kredse i BL
onsdag, den 16. maj 2018

Renovering af Solgården i Nr. Aaby lokkede folk til åbent hus
onsdag, den 16. maj 2018

Vi ville vise, hvem der rammes af finansieringsforslaget
onsdag, den 16. maj 2018

Pludselig blev vi til en ghetto
onsdag, den 16. maj 2018

Debat med Antorini om finansiering af ghettopakken i Hillerød
mandag, den 23. april 2018

Vis alle nyheder

Hovedkontoret

Boligkontoret Danmark
Havneholmen 21
1561 København V
Tlf. 35 44 80 80
E-mail: bdk@bdk.dk

Åbningstider

Mandag-torsdag: 9-16
Fredag: 9-14

Lørdag, søndag og helligdage: Lukket