Boligkontoret Danmark udvider åbningstiden

tirsdag, den 11. april 2017
Af Lonnie Møller Jensen

Trods samfundstendenser mod centralisering, digitalisering og øget selvbetjening, vægter vi i Boligkontoret Danmark den personlige service og det geografiske nærvær særlig højt. Derfor udvider vi nu træffetiderne på vores 8 lokale afdelingskontorer.

I november 2016 foretog Boligkontoret Danmark et testforsøg. Forsøget undersøgte, hvorledes vores kunder har behov for at kunne komme i kontakt med os uden for de tidspunkter, der gør sig gældende i dag.

I testperioden havde vi telefonisk åbningstid mandag-torsdag fra kl. 8-20 og fredag fra kl. 8-16. Fra den 1. november 2016 til den 30. november 2016 modtog vores afdelingskontorer rundt i landet samlet set 6.975 opkald, der alle er blevet registeret i forhold til, hvem der ringer til os, hvilket tidspunkt de ringer på, og hvad opkaldene handler om.

Ikke behov for supporttelefon frem til kl 20

Testforsøgets resultater viser, at vi kan yde en bedre service ved at udvide vores nuværende åbningstider, men at der samtidig ikke er behov for at etablere en supporttelefon frem til kl 20.

Med udgangspunkt i denne indsigt og de nuværende interne ressourcer vil Boligkontoret Danmark fremover sikre den gode service og tilgængelighed ved at udvide åbningstiderne pr 1. maj 2017 til at være:

Åbningstider for afdelingskontorerne:

  • Mandag + tirsdag: kl. 8.30-kl. 12.00 og kl. 12.30-kl. 15.00
  • Onsdag: Lukket
  • Torsdag: kl. 8.30- kl. 12.00  og kl. 12.30-kl. 16.00
  • Fredag: kl. 8.30-kl. 13.00

Se kontaktoplysninger på kontorerne

Havneholmen har åbent:

  • Mandag til torsdag: kl. 9.00- kl. 16.00
  • Fredag: kl. 9.00-kl. 14.00

Se kontaktoplysninger på hovedkontoret


Den personlige service vejer tungest

» I en tid hvor servicen til vores beboere og boligsøgende digitaliseres i rivende hast, og ord som selvbetjening og automatisering vinder indpas i flere arbejdsgange, må vi ikke glemme, at den personlige service altid vejer tungest. Især når vi har med så vigtig en ting at gøre – nemlig at tilbyde nye hjem til folk. Derfor har det længe ligget os på sinde at udvide vores tilgængelighed på afdelingskontorerne. Selvom man kan kontakte os på mail døgnet rundt, er det at kunne ringe til os og få råd og vejledning stadig den service, som vores beboere efterspørger mest, viser vores seneste beboerundersøgelse.
Vi har valgt at bibeholde en lokal lukkedag på afdelingskontorerne af ressourcemæssige årsager, men vil til gengæld kommunikere tydeligere ud, at vores hovedkontor har åbent ugens 5 hverdage. Har man en akut problemstilling, skal man altid kunne komme i kontakt med os«, fortæller administrerende direktør Michael Demsitz.

Kunden i fokus

Testforsøget har ikke kun givet input til en revurdering af Boligkontoret Danmarks telefoniske tilgængelighed. Med en registrering af hvad alle opkald omhandler, har forsøget givet en masse input til, hvor vi kan forbedre servicen, hvor vi kan optimere processer og hvor, hvordan, hvorhenne og hvornår vores beboere og boligsøgende ønsker information og service.
Alle input vil blive brugt i den løbende udvikling i at tilfredsstille vores kunders behov.

Tilmeld nyhedsbrev

Udfyld felterne nedenfor og tilmeld dig vores nyhedsbrev. Du kan til enhver tid framelde dig igen.

Tak for du tilmeldte dig til vores nyhedsbrev.

Seneste Nyheder

Søhusene vandt fornem pris på Almene Boligdage 2017
torsdag, den 23. november 2017

Klimapris til Kokkedal
torsdag, den 23. november 2017

Almene boliger til debat i valgkampen
torsdag, den 23. november 2017

På byggetur afsted til inspiration og samvær
torsdag, den 23. november 2017

Startskud til 51 nye attraktive lejeboliger i Vedbæk Park
onsdag, den 22. november 2017

Hvordan ser fremtiden ud for de almene boliger?
onsdag, den 22. november 2017

Bøgeparken i Boligforeningen Lillebælt vandt 3.præmie på 50.000 kr.
onsdag, den 22. november 2017

Danmarks dejligste hjem
onsdag, den 8. november 2017

Tilpasset vand, vejr og beboere
søndag, den 1. oktober 2017

Kan man ved fuldmagt stemme på vegne af en beboer?
søndag, den 1. oktober 2017

Orla fik Den kongelige fortjenstmedalje
søndag, den 1. oktober 2017

Vicevært med fokus på tryghed og trivsel
søndag, den 1. oktober 2017

Vil du være én af hverdagens helte?
søndag, den 1. oktober 2017

Behovet for en fælles indsats er større end nogensinde før
søndag, den 1. oktober 2017

Hvad sker der, når en boligsocial helhedsplan udløber?
mandag, den 11. september 2017

Når boliger skifter målgruppe
mandag, den 11. september 2017

Udbud og indkøb – et centralt effektiviseringsområde
mandag, den 11. september 2017

Den almene sektor hyldes med fagpriser
mandag, den 11. september 2017

Fra fyldepen til NemID
mandag, den 11. september 2017

Beboere får hjælp inden problemer vokser sig store
mandag, den 11. september 2017

32 boligorganisationer har allerede benyttet sig af tilbuddet
fredag, den 25. august 2017

Får du brugt dit personlige bestyrelseslogin?
fredag, den 25. august 2017

Almene boliger på finansloven?
fredag, den 25. august 2017

Tænk energi ind i jeres renovering
fredag, den 25. august 2017

Beboerundersøgelsen 2017
onsdag, den 28. juni 2017

Vis alle nyheder

Hovedkontoret

Boligkontoret Danmark
Havneholmen 21
1561 København V
Tlf. 35 44 80 80
E-mail: bdk@bdk.dk

Åbningstider

Mandag-torsdag: 9-16
Fredag: 9-14

Lørdag, søndag og helligdage: Lukket