Boligkontoret Danmark udvider åbningstiden

tirsdag, den 11. april 2017
Af Lonnie Møller Jensen

Trods samfundstendenser mod centralisering, digitalisering og øget selvbetjening, vægter vi i Boligkontoret Danmark den personlige service og det geografiske nærvær særlig højt. Derfor udvider vi nu træffetiderne på vores 8 lokale afdelingskontorer.

I november 2016 foretog Boligkontoret Danmark et testforsøg. Forsøget undersøgte, hvorledes vores kunder har behov for at kunne komme i kontakt med os uden for de tidspunkter, der gør sig gældende i dag.

I testperioden havde vi telefonisk åbningstid mandag-torsdag fra kl. 8-20 og fredag fra kl. 8-16. Fra den 1. november 2016 til den 30. november 2016 modtog vores afdelingskontorer rundt i landet samlet set 6.975 opkald, der alle er blevet registeret i forhold til, hvem der ringer til os, hvilket tidspunkt de ringer på, og hvad opkaldene handler om.

Ikke behov for supporttelefon frem til kl 20

Testforsøgets resultater viser, at vi kan yde en bedre service ved at udvide vores nuværende åbningstider, men at der samtidig ikke er behov for at etablere en supporttelefon frem til kl 20.

Med udgangspunkt i denne indsigt og de nuværende interne ressourcer vil Boligkontoret Danmark fremover sikre den gode service og tilgængelighed ved at udvide åbningstiderne pr 1. maj 2017 til at være:

Åbningstider for afdelingskontorerne:

  • Mandag + tirsdag: kl. 8.30-kl. 12.00 og kl. 12.30-kl. 15.00
  • Onsdag: Lukket
  • Torsdag: kl. 8.30- kl. 12.00  og kl. 12.30-kl. 16.00
  • Fredag: kl. 8.30-kl. 13.00

Se kontaktoplysninger på kontorerne

Havneholmen har åbent:

  • Mandag til torsdag: kl. 9.00- kl. 16.00
  • Fredag: kl. 9.00-kl. 14.00

Se kontaktoplysninger på hovedkontoret


Den personlige service vejer tungest

» I en tid hvor servicen til vores beboere og boligsøgende digitaliseres i rivende hast, og ord som selvbetjening og automatisering vinder indpas i flere arbejdsgange, må vi ikke glemme, at den personlige service altid vejer tungest. Især når vi har med så vigtig en ting at gøre – nemlig at tilbyde nye hjem til folk. Derfor har det længe ligget os på sinde at udvide vores tilgængelighed på afdelingskontorerne. Selvom man kan kontakte os på mail døgnet rundt, er det at kunne ringe til os og få råd og vejledning stadig den service, som vores beboere efterspørger mest, viser vores seneste beboerundersøgelse.
Vi har valgt at bibeholde en lokal lukkedag på afdelingskontorerne af ressourcemæssige årsager, men vil til gengæld kommunikere tydeligere ud, at vores hovedkontor har åbent ugens 5 hverdage. Har man en akut problemstilling, skal man altid kunne komme i kontakt med os«, fortæller administrerende direktør Michael Demsitz.

Kunden i fokus

Testforsøget har ikke kun givet input til en revurdering af Boligkontoret Danmarks telefoniske tilgængelighed. Med en registrering af hvad alle opkald omhandler, har forsøget givet en masse input til, hvor vi kan forbedre servicen, hvor vi kan optimere processer og hvor, hvordan, hvorhenne og hvornår vores beboere og boligsøgende ønsker information og service.
Alle input vil blive brugt i den løbende udvikling i at tilfredsstille vores kunders behov.

Tilmeld nyhedsbrev

Udfyld felterne nedenfor og tilmeld dig vores nyhedsbrev. Du kan til enhver tid framelde dig igen.

Tak for du tilmeldte dig til vores nyhedsbrev.

Seneste Nyheder

Børn sætter miljøet på dagsordenen i Kokkedal
onsdag, den 14. februar 2018

Travlhed på byggepladserne i Jylland og på Fyn
onsdag, den 14. februar 2018

Boligkontoret Danmark fylder 70 år
onsdag, den 14. februar 2018

"Uanset hvor langt ned man kommer, så kan man komme op igen ..."
søndag, den 11. februar 2018

Formand i boligforening: "Stop den generelle hetz mod almene boliger"
søndag, den 11. februar 2018

Ingen kan alt - sammen kan vi det hele
søndag, den 11. februar 2018

Kan man nøjes med at vise fejl- og mangellisten, når man flytter ud?
søndag, den 11. februar 2018

Årsregnskaber skal fremover vise driftsmål for hver boligafdeling
onsdag, den 17. januar 2018

Mere ’gør det selv’ i fremtiden?
mandag, den 15. januar 2018

Rejsegilde i Skoleparken
mandag, den 15. januar 2018

Formandsskifte i Boligkontoret Danmark til sommer
mandag, den 15. januar 2018

Boligkonference 2018 - 70 års fællesskab
mandag, den 15. januar 2018

Samarbejder i lokalmiljøet skal hyldes i 2018
mandag, den 15. januar 2018

Hvordan skaber vi et beboerdemokrati for både unge og ældre?
søndag, den 17. december 2017

Renovering af Tibberupparken gavner også lokalsamfundet
torsdag, den 14. december 2017

Den boligsociale helhedsplan i Nakskov Almene Boligselskab skal fremover dække hele Vestlolland
torsdag, den 14. december 2017

Ny ghettoliste offentliggjort
torsdag, den 14. december 2017

Ny digital værktøjskasse til beboerdemokrater
torsdag, den 14. december 2017

Julegave til hjemløse fra Boligkontoret Danmark og 3B
torsdag, den 14. december 2017

Ny juletradition på Emil Reesens Vej i Strib
lørdag, den 9. december 2017

Danmarks dejligste almene hjem er fundet
lørdag, den 9. december 2017

'Udsatte beboere er en fælles opgave!'
lørdag, den 9. december 2017

Hvem har ret til lejemålet ved samlivsophør?
lørdag, den 9. december 2017

Julemanden fra Uglevang
lørdag, den 9. december 2017

Søhusene vandt fornem pris på Almene Boligdage 2017
onsdag, den 29. november 2017

Vis alle nyheder

Hovedkontoret

Boligkontoret Danmark
Havneholmen 21
1561 København V
Tlf. 35 44 80 80
E-mail: bdk@bdk.dk

Åbningstider

Mandag-torsdag: 9-16
Fredag: 9-14

Lørdag, søndag og helligdage: Lukket