Nu er det nye bestyrelseslogin her!

torsdag, den 15. december 2016

Boligkontoret Danmark har i længere tid ønsket at forbedre selvbetjeningsmulighederne for bestyrelser uden for normal åbningstid – dette er nu blevet en realitet med det nye loginområde for bestyrelsesmedlemmer på bdk.dk.


Hvad indeholder det nye bestyrelseslogin?

Med implementeringen af det nye bestyrelseslogin vil bestyrelsesmedlemmer fremadrettet have adgang til følgende nye funktioner:

  • Bedre muligheder for at følge med i selskabers og afdelingers økonomi
    Visning af finansudskrifter er blevet opdateret, hvor områdets funktionalitet og brugervenlighed er blevet forbedret.

  • Forum – forbedret kommunikation
    Forummet gør det muligt for medlemmer at kommunikere internt i bestyrelsen. Her kan der oprettes tråde og indlæg i bedste forum-stil, hvor medlemmer kan diskutere og informere om diverse sager i forbindelse med bestyrelsens arbejde.

  • Hente og dele dokumenter
    Fremadrettet vil bestyrelsesmedlemmer have adgang til relevante dokumenter som publiceres ud mod selskab- og afdelingssiderne. Ligeledes vil man nu have mulighed for selv at uploade og dele relevante dokumenter med andre medlemmer af bestyrelsen og eventuelt gøre dem tilgængelige på afdelingens hjemmeside.

  • Kalender – oprette og dele begivenheder
    For at bestyrelser lettere kan koordinere møder, interne opgaver og andre aktiviteter, der måtte være i forbindelse med arbejdet i bestyrelsen, er der blevet integreret en kalenderløsning i det nye loginområde. Herigennem kan bestyrelsesmedlemmer oprette begivenheder som både kan udgives mod beboerloginområdet og/eller selskabets- og afdelingernes hjemmesider.

  • Hvad betyder det for mig?
    Er du boligsøgende eller beboer vil implementeringen af det nye bestyrelsesområde ikke have den store betydning for dig.

  • Vær opmærksom på, at det nye bestyrelsesområde på www.bdk.dk erstatter den eksisterende EGBolig Web løsning for bestyrelser. Vi har i slutningen af november sendt mails til bestyrelsesmedlemmer med brugernavn og kodeord.

Har du spørgsmål ellers bemærkninger vedrørende det nye bestyrelseslogin, er du meget velkommen til at kontakte dit lokale afdelingskontor.

Tilmeld nyhedsbrev

Udfyld felterne nedenfor og tilmeld dig vores nyhedsbrev. Du kan til enhver tid framelde dig igen.

Tak for du tilmeldte dig til vores nyhedsbrev.

Seneste Nyheder

Danmarks dejligste hjem
onsdag, den 8. november 2017

Tilpasset vand, vejr og beboere
søndag, den 1. oktober 2017

Kan man ved fuldmagt stemme på vegne af en beboer?
søndag, den 1. oktober 2017

Orla fik Den kongelige fortjenstmedalje
søndag, den 1. oktober 2017

Vicevært med fokus på tryghed og trivsel
søndag, den 1. oktober 2017

Vil du være én af hverdagens helte?
søndag, den 1. oktober 2017

Behovet for en fælles indsats er større end nogensinde før
søndag, den 1. oktober 2017

Hvad sker der, når en boligsocial helhedsplan udløber?
mandag, den 11. september 2017

Når boliger skifter målgruppe
mandag, den 11. september 2017

Udbud og indkøb – et centralt effektiviseringsområde
mandag, den 11. september 2017

Den almene sektor hyldes med fagpriser
mandag, den 11. september 2017

Fra fyldepen til NemID
mandag, den 11. september 2017

Beboere får hjælp inden problemer vokser sig store
mandag, den 11. september 2017

32 boligorganisationer har allerede benyttet sig af tilbuddet
fredag, den 25. august 2017

Får du brugt dit personlige bestyrelseslogin?
fredag, den 25. august 2017

Tænk energi ind i jeres renovering
fredag, den 25. august 2017

Almene boliger på finansloven?
fredag, den 25. august 2017

Beboerundersøgelsen 2017
onsdag, den 28. juni 2017

Hvad sker der, når der er stemmelighed på afdelingsmødet?
onsdag, den 28. juni 2017

Tag på ferie uden bekymringer
onsdag, den 28. juni 2017

Hvordan kan leg styrke fællesskabet på tværs?
onsdag, den 28. juni 2017

Gang i byggeriet på afdelingskontoret i Ribe
mandag, den 19. juni 2017

Kontanthjælpsloftet har ikke sat flere på gaden
mandag, den 19. juni 2017

Presset på den almene boligsektor i fokus på årets repræsentantskabsmøde
torsdag, den 15. juni 2017

Vigtige præciseringer og ændringer i driftsbekendtgørelsen
torsdag, den 15. juni 2017

Vis alle nyheder

Hovedkontoret

Boligkontoret Danmark
Havneholmen 21
1561 København V
Tlf. 35 44 80 80
E-mail: bdk@bdk.dk

Åbningstider

Mandag-torsdag: 9-16
Fredag: 9-14

Lørdag, søndag og helligdage: Lukket

OBS: Kontoret holder lukket d. 26. og 27. oktober 2017.