Test af Boligkontoret Danmarks telefoniske åbningstider

søndag, den 27. november 2016
Af Lonnie Møller Jensen

For Boligkontoret Danmark er et af de vigtigste fokuspunkter at levere nærværende, personlig og målrettet service over for vores beboere, bestyrelser og boligsøgende. Vi sigter mod at være tilgængelig både på mail, telefon og ved personlig ekspedition på vores afdelingskontorer rundt om i landet. Samtidig vægter vi hurtig, serviceminded og professionel ekspedition og besvarelse af henvendelser.

På baggrund heraf ønsker vi at undersøge behovet for at kunne komme i telefonisk kontakt med administrationen. Er vores nuværende åbningstider tilstrækkelige? Og hvilken service er der oftest brug for i telefonopkaldene?

For at undersøge dette nærmere og kunne dokumentere behovet, har vi siden den 1. november gennemført et testforsøg, hvor vi har telefonisk åbningstid mandag-torsdag fra kl. 8:00-20:00 og fredag fra kl. 8:00-16:00.

Ved at køre en testperiode, hvor vi registrerer alle vores opkald både via vores telefonsystem men også i en særskilt undersøgelse, får vi et klart billede af, hvem der ringer til os, hvad de ringer om, og hvornår de pågældende personer ringer. Dette vil vi bruge til:

  • at revurdere de eksisterende telefoniske åbningstider,  og om vi dækker behovet på den front
  • at vurdere om vores eksisterende selvbetjeningsmuligheder på nettet er tilstrækkelige
  • at vurdere hvorvidt der er nogle tendenser i vores kunders telefonopkald, der gør, at vi kan opsætte og udnytte vores telefonsystem bedre end i dag.

Testforsøget kører fra den 1. november 2016 til og med den 30. november 2016.

Tilmeld nyhedsbrev

Udfyld felterne nedenfor og tilmeld dig vores nyhedsbrev. Du kan til enhver tid framelde dig igen.

Tak for du tilmeldte dig til vores nyhedsbrev.

Seneste Nyheder

Årsregnskaber skal fremover vise effektiviseringsmål for hver boligafdeling
onsdag, den 17. januar 2018

Mere ’gør det selv’ i fremtiden?
mandag, den 15. januar 2018

Rejsegilde i Skoleparken
mandag, den 15. januar 2018

Formandsskifte i Boligkontoret Danmark til sommer
mandag, den 15. januar 2018

Boligkonference 2018 - 70 års fællesskab
mandag, den 15. januar 2018

Samarbejder i lokalmiljøet skal hyldes i 2018
mandag, den 15. januar 2018

Hvordan skaber vi et beboerdemokrati for både unge og ældre?
søndag, den 17. december 2017

Renovering af Tibberupparken gavner også lokalsamfundet
torsdag, den 14. december 2017

Den boligsociale helhedsplan i Nakskov Almene Boligselskab skal fremover dække hele Vestlolland
torsdag, den 14. december 2017

Ny ghettoliste offentliggjort
torsdag, den 14. december 2017

Ny digital værktøjskasse til beboerdemokrater
torsdag, den 14. december 2017

Julegave til hjemløse fra Boligkontoret Danmark og 3B
torsdag, den 14. december 2017

Ny juletradition på Emil Reesens Vej i Strib
lørdag, den 9. december 2017

Danmarks dejligste almene hjem er fundet
lørdag, den 9. december 2017

'Udsatte beboere er en fælles opgave!'
lørdag, den 9. december 2017

Hvem har ret til lejemålet ved samlivsophør?
lørdag, den 9. december 2017

Julemanden fra Uglevang
lørdag, den 9. december 2017

Søhusene vandt fornem pris på Almene Boligdage 2017
onsdag, den 29. november 2017

Startskud til 51 nye attraktive lejeboliger i Vedbæk Park
tirsdag, den 28. november 2017

Hvordan ser fremtiden ud for de almene boliger?
tirsdag, den 28. november 2017

Bøgeparken i Boligforeningen Lillebælt vandt 3.præmie på 50.000 kr.
tirsdag, den 28. november 2017

Klimapris til Kokkedal
tirsdag, den 28. november 2017

Almene boliger til debat i valgkampen
tirsdag, den 28. november 2017

På byggetur afsted til inspiration og samvær
tirsdag, den 28. november 2017

Statslån til den almene boligsektor droppes
tirsdag, den 28. november 2017

Vis alle nyheder

Hovedkontoret

Boligkontoret Danmark
Havneholmen 21
1561 København V
Tlf. 35 44 80 80
E-mail: bdk@bdk.dk

Åbningstider

Mandag-torsdag: 9-16
Fredag: 9-14

Lørdag, søndag og helligdage: Lukket