Test af Boligkontoret Danmarks telefoniske åbningstider

søndag, den 27. november 2016
Af Lonnie Møller Jensen

For Boligkontoret Danmark er et af de vigtigste fokuspunkter at levere nærværende, personlig og målrettet service over for vores beboere, bestyrelser og boligsøgende. Vi sigter mod at være tilgængelig både på mail, telefon og ved personlig ekspedition på vores afdelingskontorer rundt om i landet. Samtidig vægter vi hurtig, serviceminded og professionel ekspedition og besvarelse af henvendelser.

På baggrund heraf ønsker vi at undersøge behovet for at kunne komme i telefonisk kontakt med administrationen. Er vores nuværende åbningstider tilstrækkelige? Og hvilken service er der oftest brug for i telefonopkaldene?

For at undersøge dette nærmere og kunne dokumentere behovet, har vi siden den 1. november gennemført et testforsøg, hvor vi har telefonisk åbningstid mandag-torsdag fra kl. 8:00-20:00 og fredag fra kl. 8:00-16:00.

Ved at køre en testperiode, hvor vi registrerer alle vores opkald både via vores telefonsystem men også i en særskilt undersøgelse, får vi et klart billede af, hvem der ringer til os, hvad de ringer om, og hvornår de pågældende personer ringer. Dette vil vi bruge til:

  • at revurdere de eksisterende telefoniske åbningstider,  og om vi dækker behovet på den front
  • at vurdere om vores eksisterende selvbetjeningsmuligheder på nettet er tilstrækkelige
  • at vurdere hvorvidt der er nogle tendenser i vores kunders telefonopkald, der gør, at vi kan opsætte og udnytte vores telefonsystem bedre end i dag.

Testforsøget kører fra den 1. november 2016 til og med den 30. november 2016.

Tilmeld nyhedsbrev

Udfyld felterne nedenfor og tilmeld dig vores nyhedsbrev. Du kan til enhver tid framelde dig igen.

Tak for du tilmeldte dig til vores nyhedsbrev.

Seneste Nyheder

Danmarks dejligste hjem
onsdag, den 8. november 2017

Tilpasset vand, vejr og beboere
søndag, den 1. oktober 2017

Kan man ved fuldmagt stemme på vegne af en beboer?
søndag, den 1. oktober 2017

Orla fik Den kongelige fortjenstmedalje
søndag, den 1. oktober 2017

Vicevært med fokus på tryghed og trivsel
søndag, den 1. oktober 2017

Vil du være én af hverdagens helte?
søndag, den 1. oktober 2017

Behovet for en fælles indsats er større end nogensinde før
søndag, den 1. oktober 2017

Hvad sker der, når en boligsocial helhedsplan udløber?
mandag, den 11. september 2017

Når boliger skifter målgruppe
mandag, den 11. september 2017

Udbud og indkøb – et centralt effektiviseringsområde
mandag, den 11. september 2017

Den almene sektor hyldes med fagpriser
mandag, den 11. september 2017

Fra fyldepen til NemID
mandag, den 11. september 2017

Beboere får hjælp inden problemer vokser sig store
mandag, den 11. september 2017

32 boligorganisationer har allerede benyttet sig af tilbuddet
fredag, den 25. august 2017

Får du brugt dit personlige bestyrelseslogin?
fredag, den 25. august 2017

Tænk energi ind i jeres renovering
fredag, den 25. august 2017

Almene boliger på finansloven?
fredag, den 25. august 2017

Beboerundersøgelsen 2017
onsdag, den 28. juni 2017

Hvad sker der, når der er stemmelighed på afdelingsmødet?
onsdag, den 28. juni 2017

Tag på ferie uden bekymringer
onsdag, den 28. juni 2017

Hvordan kan leg styrke fællesskabet på tværs?
onsdag, den 28. juni 2017

Gang i byggeriet på afdelingskontoret i Ribe
mandag, den 19. juni 2017

Kontanthjælpsloftet har ikke sat flere på gaden
mandag, den 19. juni 2017

Presset på den almene boligsektor i fokus på årets repræsentantskabsmøde
torsdag, den 15. juni 2017

Vigtige præciseringer og ændringer i driftsbekendtgørelsen
torsdag, den 15. juni 2017

Vis alle nyheder

Hovedkontoret

Boligkontoret Danmark
Havneholmen 21
1561 København V
Tlf. 35 44 80 80
E-mail: bdk@bdk.dk

Åbningstider

Mandag-torsdag: 9-16
Fredag: 9-14

Lørdag, søndag og helligdage: Lukket

OBS: Kontoret holder lukket d. 26. og 27. oktober 2017.